Pažeistas / sulankstytas / subraižytas gartraukis

Naujausi 2019-12-05 12:46

Jei išpakavote gartraukį ir pastebėjote, kad jis apgadintas:

Tuoj pat kreipkitės į pardavėją ir praneškite jam, kad prietaisas transportavimo metu buvo apgadintas. Pardavėjo telefono numerį rasite ant sąskaitos-faktūros arba važtaraščio.


Nebandykite prijungti prietaiso arba juo naudotis.

Jei sumontavote / įjungėte pirmą kartą ir pastebėjote, kad prietaisas sugedęs: 

Kreipkitės į pardavėją ir praneškite jam apie gedimą.

Kaip užsisakyti remonto paslaugą:

Jei įmanoma, kreipdamiesi į įgaliotąją techninės priežiūros įmonę, nurodykite, kokia dalis yra sugadinta.

Nusipirkite naujas dalis / komponentus mūsų internetinėje parduotuvėje*.

Užsisakykite remontą
Užsisakykite remontą

Baigėsi prietaiso garantija? Nesijaudinkite, galime pasirūpinti jo remontu už fiksuotą kainą, į kurią įeina mokestis už iškvietimą, dalis bei darbą. Jokių papildomų išlaidų!