Pagalba Pirkimas tiesiai iš Electrolux

Rekomenduojami straipsniai Pirkimas tiesiai iš Electrolux
- Kur galiu rasti priedus ir atsargines dalis?
- Kokie galimi pristatymo būdai?
- Ką daryti, jei noriu grąžinti prekę, bet nerandu kvito?
- Kaip grąžinti prekę?
- Kas įtraukta į mano garantiją?
- Kiek laiko reikia laukti, kad būtų grąžintas mokėjimas, atliktas kredito kortele?
- Kokiais mokėjimo būdais galiu naudotis?
- Kaip ir kada galiu susisiekti dėl pagalbos?
- Negaliu užbaigti mokėjimo, ką man daryti?
- Kaip galiu pakeisti sąskaitos faktūros informaciją / ar galiu išrašyti sąskaitą faktūrą įmonei?
Ieškokite pagalbos mūsų straipsniuose
Ieškoti patarimų
Pristatymas ir grąžinimas
Laukiate pristatymo? Atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus apie užsakymų planavimą, gavimą ir grąžinimą.
Klientų aptarnavimas
Turite klausimų ar atsiliepimų apie savo pirkinius? Mūsų klientų aptarnavimo komanda mielai padės.
Montavimas ir aptarnavimas
Reikia pagalbos montuojant naują prietaisą? Atsakymai į Jūsų klausimus apie paslaugas ir garantijas.
Užsakymas
Pasigedote užsakymo patvirtinimo arba ieškote informacijos apie pristatymo būseną? Raskite informaciją, kaip elgtis toliau.
Mokėjimas ir atsiskaitymas
Atsakymai į klausimus apie mokėjimą ir sąskaitas faktūras, įskaitant atsiskaitymą ir operacijų saugumą.
Atliekų tvarkymas
Nusprendėte išmesti buitinį prietaisą? Raskite informacijos, kaip atsakingai tai padaryti.
Tvarumas
Sužinokite daugiau, ką Electrolux ir tvarumas turi bendro.