Informacija apie Covid-19

Gerbiami Vartotojai,

Mūsų vartotojų ir darbuotojų sveikata bei saugumas yra svarbiausias prioritetas. Todėl nuolatos stebime situaciją ir elgiamės remdamiesi naujausia valdžios institucijų pateikta informacija ir rekomendacijomis. 

Atsižvelgdami į situaciją mūsų šalyje: valdžios institucijų įvestas karantino sąlygas, darome viską, kad suteiktume jums visokeriopą pagalbą. Atsiprašome, jei atsakymo tenka palaukti ilgiau nei įprastai.

Susisiekti su mumis galite:
• Electrolux pagalbos centras
852780603
Facebook
Užklausos forma

Darbo valandos nuo 8.00 val. iki 18.00 val.

Techninio aptarnavimo vizitai

Jeigu jums reikia techninio aptarnavimo centro paslaugos, pirmiausia rekomenduojame kreiptis į Electrolux pagalbos centrą. Padėsime jums išspręsti problemą, kuri gali būti, kad nereikalauja techninių aptarnavimo paslaugų jūsų namuose.

Jeigu per pastarąsias 14 dienų jūs, jūsų šeimos narys ar kolega buvo šalyje kurioje nustatytas COVID-19 viruso protrūkis arba turi karščiavimo, ūmaus kvėpavimo, peršalimo ar gripo simptomus, prašome neužsakinėti techninių aptarnavimo paslaugų namuose. Palaukite bent 7 dienas po to kai simptomai bus išnykę bei mažiausiai 14 dienų po grįžimo iš šalies kurioje nustatytas COVID-19 viruso protrūkis.

Jeigu esate jau užsakęs paslaugą namuose, prašome pakeisti vizito datą nemokamai internetiniame puslapyje (https://www.electrolux.lt/support/).

Siekdami apsaugoti savo darbuotojų sveikatą ir užtikrinti jų saugumą, Electrolux nustatė papildomus reikalavimus techninio aptarnavimo specialistams vizito metu, centro padaliniuose bei atsarginių dalių užsakymo skyriuose. Tai reiškia, kad mūsų techninio aptarnavimo centro darbuotojai gali vengti tiesioginio kontakto, rankų paspaudimo, taip pat gali dėvėti apsaugines kaukes bei paklausti apie jūsų sveikatą (įskaitant pasiūlymą perkelti vizito datą).