Fiksuotos kainos remontas

Kaip veikia fiksuotos kainos remonto paslauga?

Jeigu Jūsų Electrolux prietaisas sugedo ar pasibaigė garantija ir jis yra ne senesnis nei 10 metų, tuomet kreikpitės ir mes jį suremontuosime už iš anksto sutartą fiksuotą kainą.

Fiksuota kaina yra fiksuota, nekeičiama ir taikoma vienam remontui, nepriklausomai nuo įrangos pažeidimo sudėtingumo:

  • Kaitlentės, gartraukiai 220,00 €
  • Viryklės, orkaitės, mikrobangų krosnelės, įmontuojami kavos aparatai 159,90 €
  • Skalbimo mašinos, džiovyklės, skalbimo mašinos su džiovintuvais 175,00 €
  • Indaplovės 155,00 €

Visos sąlygos

Kodėl verta rinktis šią paslaugą?

Jei standartinio aptarnavimo atveju kaina parenkama pagal remonto sudėtingumą, serviso meistro apsilankymų skaičių ir naudojamas atsargines dalis, tai fiksuotos kainos serviso atveju kaina yra viena ir viskas.

Kas įeina į fiksuotą kainą:

  • Miestro vizitas
  • Gedimų diagnostika
  • Prietaiso transportavimas į servisą ir atgal
  • Prietaiso remontas
  • Jei įrenginio nepavyksta sutaisyti iš pirmo karto, tai mokestis už pakartotinį meistro vizitą Į kainą jau įskaičiuotos visos su remontu susijusios išlaidos, įskaitant techniko išvykimą, defektų diagnostiką, galimą įrenginio transportavimą į įgaliotą techninės priežiūros centrą ir atgal, ir pats remontas (įskaitant darbo ir susidėvėjusias atsargines dalis) ir galimas vėlesnis techniko išvykimas tuo atveju, jei remontas neatliktų pirmojo apsilankymo metu.
  • Trumpas remonto laikas, galima suremontuoti net per 5 dienas.
  • Profesionalus gedimo įvertinimas ir remontas autorizuotame servise.
  • Originalioms atsarginėms dalims suteikiama garantija.
  • Visa remonto suma grąžinama, jei įrenginio negalima taisyti.
  • Paslauga gali naudotis ir klientai, kurie įrenginį naudoja verslui.

Kaip užsakyti fiksuotos kainos remontą?

Galite kreiptis keliais būdais:

  • Skambinkite mūsų skambučių centrui +370 5 210 66 21
  • Siųskite el. laišką adresu pagalbaLT@electrolux.com ir temos eilutėje parašykite „Užsakymas – Fiksuotos kainos remontas“. Laiške pateikite savo kontaktinę informaciją, gaminio numerį (PNC) ir/ar modelio serijos numerį, kartu su pridėta vardinės lentelės nuotrauka.
  • Užpildykite internetinę formą.


Kai patvirtinsime jūsų remonto užklausą, atsiųsime nuorodą, kad galėtumėte sumokėti vieną fiksuotą kainą už paslaugą internetu.

Gavę apmokėjimą, Jūsų užklausą persiųsime regioniniam įgaliotajam aptarnavimo centrui, kuris su Jumis susisieks ir susitars dėl vizito datos ir laiko.